Arkadaşlar selam şimdi muayene oldum bebek 1400 gram biraz dikkat edelim dedi doktor aclik toklugum gecen ay normal çıkmıştı tekrar yaptirmami istedi cok mu kilosu fazla bebegimin başına gelen arkadaslarim ne yaptınız ne yapmam lazim yardim eder misiniz