Hamile olduğumu 2 hafta önce beta hcg 197 değeriyle öğrendim, dolayısıyla keseyi ancak gördük. İstanbul’da yaşıyorum. Hangi doktora gitsem sanki bebek yarın düşecek ama söylemek istemiyor gibi konuşuyor. Aa çok küçük keseymiş, ay zor görünüyor, eğer 1 haftada şu kadar büyümezse sağlıklı bir gebelik yoktur bıdı bıdı hamile kaldığıma pişman ettiler.
Size de denk geldi mi böyle doktorlar, hep böyle mi??? 🙄