Merhaba arkadaşlar 13. Haftaya kadar bulantım yoktu sadece iştah kaybı ve halsizlik yaşıyordum 13. Haftaya girdim ve çok şiddetli bulantılarım başladı bitmesi gereken haftalarda başlıyor neyden kaynaklı olur veya ne yapmam gerekli basına gelen var mı yardımcı olur musunuz?