MinnieMouse rkyycbnn yemlik canım bir zararı olmaz madimagin da bir zararı olacağını düşünmüyorum. İkisi de kendi kendine biten organik otlar 🤗
siriniko2511 Madımak zararlı mı bilmiyorum ama ot yiyoruz biz her gün nolcak diyenleri şöyle bir güzel geçin. Bir ara tere yiyodum eşim laf arasında doktora sordu roka öneririm ama tere önermiyorum dedi. Ne iyi ne kötü bilinmiyo malesef.
tatliiannnee rkyycbnn adana da çiriş dıorlar buna çok gizle bı tadı var kısırla mükemmel oluyor ekşileyip 😂
Yenidenben Sdt3456 ayy çok severim madımagi defalarca yedim bu hamileligimde oğlum çok sevdi herhalde bol bol canım istedi 😃
2koftemom Sdt3456 Aaa eşim bugun getirdi ne tesadüfki heryrrde karşıma çıktı hiç ne yaptım ne yedim ilk defa gördüm uspanak gibi yaptı yumurtalı yedim azıcık ben