Dün kürtaj oldum doktora sordum ne zaman adet olurum diye doktor bu günü adetten sayıyoruz dedi kaç gün sürdü sizin benim bugün 2. Günüm kanamam yok öyle dün oldu biraz bugün olmadı hiç ped dolmadı mesela normal mi yoksa olmalı mı kanama bilemedim bide ne zaman hamile kaldınız geri doktor bana 2 3 aya deneyebilirsiniz dedi