Handecik Kızlar iki gündür tesadüfen elimi karnımda gezdirirken semsert hisettim yumruk kadar bir alanı oksadım yurüdüm sola uzandım gecti hemen. Bu kasılma mı aceba ağrı vs olmuyor tesadüfen farkettim elimi karnıma koymasa farketmeyecektım
user124578 Handecik kasılma anında bir bölge değil tüm rahim semsert oluyor kaşık kısmından da ellesen sert yukarı mideye doğru da ellesen sert oluyor canım bir daha olursa buna dikkat et sadece tek bir yer mi her yer mi bakalım. Cunku tekse büyük ihtimalle bebeğin kafası poposu filan dayanmıştır o kısma
Handecik user124578 evet kuzum tek bir yerdi göbek deliğimin sol yanıydı bende endişe ettim bu carsamba kontrolum acile gitmeyim randevumu bekleyim dedim ama baya da korktum kasılma yazıları okuyunca. Rahatladım şimdi biraz tesekkur ediyorum 🙏
user124578 Handecik tek tarafsa dediğim gibi kendini dayamıstır canım hem son aylarda kasılma dahi olsa sürekli olmadığı sürece doğumu başlatmaz benim ikisinde de 7. Ayda başladı kasılmalar ve nst de çıkıyordu ilkinde vaktinde geldi suan da 33+2 olduk bu da vaktinde gelir diye düşünüyorum
Handecik user124578 insallah vaktiyle sağlıkla gelsin canım bebişlerimiz, tesekkür ediyorum tekrardan 😌🙏