4.ayimda olması lazım canım dişim kırıldı ve apse yaptı ağrıdan duramadim ve yüzüm davul gibi sisti kendi dokturumun kontroluyle antibiyotik kullandım bir hafta o inesiye kadar hap ve buz tuttum sürekli yano aralıksız buz tuttum apseyi temizledi ve yarı anesteziyle dişim çekildi o çekilme acısıni hayla hissediyorum bebek var diye mi öyle acıdı az kullandı anestezi bilmiyorooom ondan sonra 3 gün daha antibiyotik kullandım canım geçti suan