aycabelgin0 tüp bebek negatifolup tüp bebekten sonra kendiğinden gebe kalan cok oluyor, hormonlar bir süre daha ilaçların etkisiyle belli olgunluğa ilaçsız da erişiyor. İntde mfk diye bir yöntem var Dr mfk nın bol yuruyuş sağlıklı beslenme ve ilişki takvimi ile bir sonraki tedavi sürecine kadar değerlendirsin canım ablan