cankusumyavrum Kızlar merhaba kızıma tek başına Asya ismini verecektim fakat kaynanamın adınıda (melek) zorla eklettiler isminin hangi şekilde kullanılması daha güzel olur
mervesglm cankusumyavrum gerçi ilk ismi melek olsun diye zorlayacaklardır ama asyanın önde olması daha iyi. Genel algıda herkes ilk ismi söyler her zaman. Kızın doğduğunda da hangisini isterse onu kullanır.
Minisimb Size zorla kaynananizin adını eklettiriyorlarsa sizde şöyle deyin 😁 o zaman annemin adını da vereyim çocuk 3 isimli mi olsun 😅 bence tek asya koyun🌼