37+3 oldum bugune kadar hatta bugun oglene kadar muthis hasta yorgun agirlasmis hissediyordum kendimi istahim filan da yoktu hic ama bugun oglen bana bi enerji yuklendi ki sormayin! Butun evi temizledim ustune yemek yaptim yetmedi bir de market alisverisi yaptim birazdan da buzluga borek yapip aticam bu neyin enerjisi boyleeee