Nil2736 göbeğim eğilirken zorluyor mümkün oldukça eğilmemeye özen gösteriyorum sol tarafıma yatabiliyorum yalnızca en rahat öyleyim kabızlık yaşamadım üç litre su içiyorum mutlaka genel olarak benimde bebeklerinde durumu dr un istediği gibi sadece tansiyonun yüksek çıkması canımızı sıktı sizde nasıl peki tüm bunlar