Nurdrmz_24 Ayağa kalktıkça alt kısımda acılı bi bıçak saplantısı yürüyemiyorum sanki belimde sancı karnımın etrafında sancı var ara ara vuruyor 39. Haftamdayım lütfen bilgisi olan var mı
sacmalamakizim Nurdrmz_24 Yalancı sancılar olabilir canım böyle çok canınızı yakıyorsa yürütemiyorsa nst çekilin derim acilde.
bebekrehberi Nurdrmz_24 düzene girince doğum sancısı oluyor. Bi kağıda ne kadar sürdüğünğ ve kaç dakikada bi olduğunu not alın