Porsuk7062 iyi de ben sizin değişme olayına bisey demedim ki. “Gerçek mii çok sevindim” yazdığınız kişinin kızı mı oğlu mu var biliyor musnuz ? “24. Haftaya kadar kız detaylı da erkek denildi” yazmış hanımefendi, sizde çok sevindim yazmışsınız. sizce burdan ne anlam çıkıyor ? kızdan erkeğe dönünce harika çok güzel erkekten kıza dönünce psikolojisi bozulmalar ağlamalar çok mutsuz olmalar. Kendinizle çelışıyorsunuz sonra gelmiş sağlıklı olsunda diyorsunuz hiç inandırıcı değil kusura bakmayın. Tamm insanin içinden kız veya erkek bisey geçebilir ama sizin ki öyle değil yorumlarda bile kızdan erkeğe donenlere sevinip erkekten kıza donenlere üzülmüşsünüz. Ben en baştan beri doktorun söylediği cinsiyete alıştırmadım kendimi ya yanlışsa kızım diye seversem de oğlan olursa bunu hisseder üzülürse diye içimden de hep kız geçiyordu ama ya haksızlık yaparsan diye korkumdan kizim diyemiyordum çünkü gerçekten benim için sadece sağlığı önemli