Suleermz canım aynı benimde sancım vardı kasıklarımda ve belimde nst çekildi düzenli sancılar çıktı muayene etti doktor sonrasında kahverengi leke geldi 2 cm açıklık varmış yatış verildi az az geliyordu lekelenme sonra ikinci muayenede dolu dolu geldi akışkan sekilde, Perşembe günü gittim doktora hala geliyor nişan. Kişiden kişiye değişiyormuş nişanin yoğunluğu rengi ama çatı muayenesi çoğunluk olarak nişan gelmesini tetikliyormus ve nişan gelince de bazı kişilerde hemen doğum olmuyormuş kuzum Bir gün sonra sancılarım hafifledi açılma ilerlemedi çıkış yaptım hastaneden hala gelen giden yok bende🥰🥰 ( 38 haftalık)