Biruykusever Kızlar keseden cinsiyet anlayan varsa bakabilir mi 🙈🥰
JaleTogrul Biruykusever benimkide boyle bana 12+3 de kiz dediler 13+3de bisey soylemek icin erken dediler .. bende 16yi bekliyorum kendi kesemden yola cikarsak sizde de bence kiz 🥰
aylinpalaa Biruykusever canım benim de kesem yuvarlaktı herkes kız dedi ama oğlum olacak bence keseye bağlı değil. Yine de Rabbim gönlünüze göre versin💖