YelizahinAksoy
Iki gündür bebek hareketlerinde azalma hissettim 28+3 haftalik hamileyim. Acile gittim bebegimin hareketinde azalma ve karnimda sertlesme oldugunu soyledim kadin dogum doktoru bakti ve normal oldugunu nts cekildim onun da normal oldugu fakat bebegin göbek çevresi ölçümünun haftasina gore biraz düşük çıktığını söyledi kafam karıştı böyle bi durum yasayan var mi herhangi bi sorun oldu mu kafam ona takıldı