Semmra Kızlar tansiyonum 13/9 çıktı bugün sağlık ocağındaki hemşire biraz korkuttu böyle olmaması gerek falan diye. Aynı durumda olanlar nasıl hallettiniz yardımcı olur musunuz
iremss Semmra sınırda yüksek 14/9dan sonrasında yüksek diye müdahale oluyor sizin önemli olN sürekli mi bu değerde anlık mı oldu düzenli ölçüp doktora bildrmenz lzm sürekli böyleyse tansiyon ilacı önerirler