27 haftalık oldum isimli birseyler yaptırmak istiyorum ama karar verebilirsek tabi 4 isim arasında kaldık SIRAÇ, AYAZ, EKİN, BERTUĞ bizde en sonunda bu 4 ismi yazıp ablasına seçtirmeye karar verdik kaderini ablası belirlesin ne çıkarsa çıksın itiraz olmayacak dedik sizce nasıl fikir bu arada ablasının adı öykü ablasının eline kalacak küçük bey😀😊