tugce_emlk 5 haftalık hamileyim tsh değerim 2,5 olması gerekirken 5,29 çıktı henüz bebeğin kalp atışlarını duymadım haftaya dahiliyeye gideceğim bu durumu yaşayan var mı ilk gebeliğim moralim bozuldu
Satiyeak tugce_emlk ben canim. Benimde hamileligimi ogrenmek ostedigim zaman saglik ocaginda test verdim 5. 25 cikmisti. Sonra ozeldeki dahiliyeye muayene oldum kan degerim 2.38 cikmisti. İlac vermedo 1 ay sonra tekrar kontrol edelim dedi. Kadin dogum doktorum ilk vizite tesleri verdi icinde tsh vardi yine ben saglik ocaginda yaptim 4.75 cikti. Dun dahileyede randevum vardi evet yuksek dedi bana 25 mg hap verdi yeni basladim canim her ay ölçturmem gerek saglik ocaginda yapicam
Demdem08 tugce_emlk Merhaba, korkmayın bendede aynı sorun var 2hamileliğim. İlk hamileliğimde başladı kullandım doğuma kadar. Şimdi 2.hamileliğim ve tekrar başladım hamilelikle beraber tsh değerleride yükseliyor. Dr size ilaç verecektir düzenli kullanın hiç bir sorun olmaz Allahın izniyle 🙏🌸
Emossk tugce_emlk bende de çıktı üzülme sabahları aç karnına ilaç yutuyorsun yarım saat sonra kahvaltı yapıyorsun etkilemiyor hayatını stres yapma
Yus Ben hamileliğim ilk haftalarından beri ilaç kullanıyorum bi sıkıntı olmadı bu zamana kadar çok şükür 🙏
Nil2736 Yus hangi ilacı kullanıorsun Banada dr verdi Sabah aç karna L harfiyle başlıodu adını unuttum. Seni zayıflattımı bu ilaç
Tubiiiiif Bende kullanıyorum 8 haftalık hamilelim 75 mg kullanıyorum 5.22 cıktı benimde bende saglık ocağında vermiştim kan kadın doğum doktorum yazdı ama ilacı
Demdem08 tugce_emlk Evet doğumdan sonra normale dönmüştü. Bırakmıstım bende kullanmayı doğumdan bir kaç ay sonra