Cano91 benimde 32+4 de acayip böbrek agrım oldu yemekten sonra, hatta acile doğuruyorum diye çığlık çığlığa gittim 😁😁 benim oğlan iki ayağını da sağ böbreğinin oraya dayamış maşallah, beni iki gün ağlattı. Ama size tavsiyem yemek yedikten sonra muhakkak soda için, ben 2 gündür öyle yapıyorum rahatlatıyor 🌟