Zycn_aslan Ben 39+1im karnım çok kasılıor bide alt tarafim sızlıyor doğum belirtisimi acaba bı cevap verin😐😐
annesinin_beybisi Zycn_aslan doktoruna yazsan iyi olur bilgim yok ne yazık ki ama sadece kasılmaysa doğum belirtisi olduğunu zannetmem
zehraaaktas Zycn_aslan 24 haftalığım ama gerçek doğum sancıları sırtta başlıyor diye biliyorum ama en iyisi ya doktorunu ara ya da hastaneye gidin buradan bişey diyemeyiz haftan doğum için ideal çünkü
Heymomy Yalancı doğum ağrıları olabilir sadece karnındaysa kasılma ama nst çektirmen gerekir bunu anlamak için
zeylifestyles Canım 39sun.artik her an dogurabilirsin zaten tabikide doğum.belirtisi olabilir takip et kendini çok fazlalaşırsada doktoruna sor biz ne diyelim ki şimdi doğum belirtisi desek gidip hastaneye yatış mi yaptircaksin..
Hakiko İki bardak su içip sağ dizinizin altına yastık koyup solunuza yatın ağrı geçerse yalancı sancıdır eğer geçmek yerine şiddeti artarak devam ediyorsa ve bel karın bacaklara yayılıyorsa gerçek sancıdır
Deniz93 Zycn_aslan buraya yazana kadar neden doktorunuza mesaj atmıyorsunuz ki? Doğum başlangıcı değildir diye yazsalar ya başlangıcıysa? Haftanız çok müsait çünkü. Buraya güvenip asla riske atmazdım doktorunuzu ya arayın ya da mesaj atın.
Deletedmom_33 Zycn_aslan Gidebilirseniz bir nstye girin haftaniz erken değil doğum başlıyor olabilir. Bende bir kez 35. Haftada belden kasıklarda doğru ağrı girip hafifletip geçmişti. Sonrasında ara ara belim ağrıyordu ayakta kalıyorum diye önemsemiyordum. 37+3 de sezeryida doktor baya sancilanmissin hiç hissetmedim mi demişti. Yani sizde belki hissetmiyorsunuz sancı vs
Suleermz Zycn_aslan hayırlı olsun canım rabbim analı babalı büyütsün inşallah bizde de sırt bel ağrısı var kuyruk sokumu ağrıyor bacağıma vuruyor sizde ağrılar nasıl başladı biraz anlatır mısınız
burcinvrl6006 Zycn_aslan 1 haftadır öyleydim inanın hiçbir sancı açıklık kanala girme vs yok yalancı sancılar arada olabilir demişti doktorum