Kızlar bugün 16+1 doktor muayenem vardı. Doktor ultrason bakarken cinsiyeti söyliyim mi dedi yada dur ben kağıda yazayım parti yaparsın dedi. Bende ben modaya uymayı pek sevmiyorum siz söyleyin dedim parti düşünmüyorum dedim. O zaman eşinde girsin söyliyim dedi ve cinsiyetinin kız olduğunu söyledi sizce kesin midir yüzdeliğini sormadım benim de hissim hep erkekti 😂 bizim bebek birde hep sırtı dönük birde başı aşağıda doğum pozisyonu alıyor 🙄🥰😀