Ben 3 defa gittim 27. Haftamdayım, bayramdan sonra 4. Ye gidicem her gittiğimde detaylı ultrason olarak gidiyorum, diğer özellerdeki kadın doğum kontrolleri gibi 10 dk da çıkmıyoruz içerden zaten görüntüsü de çok kötü oluyor ekranın , 30 dk yı buluyor perinatoloji en iyisi