Minigin_annesi0 Bende çok merak ediyorum 38+2 yim akşama kadar temizlik yaptım karnım sürekli kasıldı taş gibi sertleşti ara ara oldu geçti 🙄 inşallah doğum belirtisidir
Minigin_annesi0 Gamze01- yaa darısı bana inşallah 😍 önce kasılmalar mı başladı böyle karnımın üst sağ tarafında oluyo genelde bazende orta kısımda kasılma oluyo.