Sevilgokcen Kizlar merhaba 27 haftalik hamileyim sac kestirmenin veya boyatmanin bir zarari olurmu ilk uc ay boyatilmaz diye biliyorum size sorayim dedim😇
Cananyildiz Sevilgokcen kokudan dolayı boyatmak önerilmiyot bitkisel veya kokusuz boya ise açık havada boyanırsa sorun olmaz doktordan duymustum. Kestirmek zaten eskilerin uydurdugu hurafe 😂
Begumergun Sevilgokcen kestirme konusunu hiç cevaolamıcam bile😂 boyada fazla önerilmiyor ama ben doğumdan önce bi kerecik boyatcam 😂
Aysun09 Sevilgokcen canım 17.i haftamdayım ihtiyar heyeti oldum resmen gratisten doğal boya aldım akşam boyucam yarın da kestiricem psikoloji de önemli 🤗
Cansugamze_ Kestirmenin ne zararı varmış😂😂😂😂😂anlamadım??? Boyalarda kimsayal olduğu için zaten önerilmiyo ama doğal boyalarla boyayabilirsiniz gerçi bn hiç boyamadım doğumdan sonra boyadım
Bkyya Sevilgokcen 31+3 üz hem kestirdim hem bitkisel boyayla havalandırılan bir alan da boyattım doktoruma danışarak tabi çok şükür Bi problem yaşamadım ☺️
Ceycey22 Sevilgokcen ben ilk ay kestirdim 3. Ay bitince de kendim boyadım ama diplerini boyamadım. Açık renkti saçım diplerim baya koyu geldi çingene gibi görünüyordum 😅 dayanamadım boyadım diplere girmeden
Minikbebegim1999 Ceycey22 kuzum yorumunu okudum da saçlarını kestirmissin diye bende kestirdim cok yorum aliyorm dişaridan kafam karıştı
zehraaaktas Sevilgokcen boyatmak konusunda fikrim yok ama hamileliği ilk öğrendim saçım uzundu gittim kestirdim hamilelik boyunca rahat edeyim diye dinen de Bi sakıncası yokmuş araştordığıma göre
BusraAltin Sevilgokcen kestirmekte sorun yok. Boya organikse , kimyasal olmadan yani , o zaman yaptirabilirsin
Meri3220 Sevilgokcen 34.haftada hem kestim hem boyadım kendim organik boya aldım normal boyalar gibi ağır değildi bir sorun yaşamadım şükür. Doktorunuza danışarak boyayabilirsiniz bence
Ceycey22 Minikbebegim1999 kestirdim evet canım ya takma lütfen etrafı yani bi. Şöyle düşün 😅 mesela illa hakkında kötü yorum yapan konuşan olmuştur onlar öyle konuştu diye sen öyle mi oldun? Hayır 🤦🏼♀️ yani saçma hiç bir bilimsel açıklaması olmayan hurafelere lütfen inanma 😘 sağlıklı günler dilerim ❤️
Minikbebegim1999 Ceycey22 ya teşekür ederim cevap verdiğiniz için saglikla alalim bebişlerimizi inşallah tabikide ömrünu Rabbimden başkası bilemez rahime düştüğü an rabbim onun kaderini yazmıştır hayırlısı olsun inşallah sağlıkla büyütelim bebişlerimizi 🥰❤️