Hepinize çok teşekkür ediyorum tatlı anneler😇 sordum malesef numara vermiyor acil bir durum olursa hastaneye gelin diyor , asistanıma soru sorun dedi ona yazdık müsait olursak cevap yazarız gün içinde numara vermiyoruz dedi o da, Sakarya’da doğal doğumu destekleyen ve tavsiye edilen tek doktora gidiyorum bu yüzden bişey demedim gereksiz müdahalelerde bulunmuyorlar ama çok ilgili değiller iki arada bir derede kaldım doğumda da bu ilgisizlik sıkıntı olur mu bilemiyorum 🥲