Semra12344 serpilctn bugün girdim cnm çok hafif bir acı oluyor tabi ki ama dayanılmayacak kadar değil anlık birşey zaten
Bedriye12 serpilctn sana bağlı bazı insanlar kendini çok kasıyor çok acı çekiyor bazıları kasmadığı için bişey hissetmiyor
serpilctn Bedriye12 Semra12344 Aysunsaglam oglusumbenimcanm elle muane ediliyor değil mi herhangi bi alet sormuyorlar
Aysunsaglam Bende dün oldum muayene ama baya hissettim acı yada istemeden kendimi kastım ondanda olmuş olabilir psikolojik olarak güzel düşünerek girin allah bütün hamişlerin yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻🥰☺️
Semra12344 serpilctn evet elle rahim ağzı yumuşaklığı içinde bir cihazla bakıyor kamera sanırım o ne olduğunu tam olarak bilmiyorum
Aysunsaglam serpilctn evet elle muayene ediyorlar kendini kasmaman gerekiyor ama ben istemsiz bir şekilde kendimi kastım herhalde 😅
Gamze68777 NezihaB38 bende merak ediyorum sadece doktor mu giriyor, bazısı kolunu sokuyor felan dedi, sadece girişe mi bakıyor nasıl oluyor
Svlyk Doğumdan korkmuyorum da şu çatı muayenesinden korkuyorum şaka gibi ya da utanıyorum tam olarak bilmiyorum😅