Sevgili deneyimli anneler 37+1 haftalığız öğlenden beri başlayan kasılmalarım var 10 dakkada bir geliyor.Şimdi uzanim belki geçer dedim bu sefer kasıklarıma sancılar girmeye başladı ve bebek çok hareket ediyor.Bu durumu yaşayanlarınız oldumu ilk gebeliğim hemen acile gitmek istemiyorum.