Merhaba.Benim de belimde kayma var seneler önce doktora gittigimde o zaman evli bile değildim ilerde doğum zor olur senin için demişti. Sonra biraz araştırdım normal dogum anında kemiklerde oynama olduğu icin kaymanin derecesi artabilirmis hatta allah korusun felc kalmaya kadar gidebilir yaziyordu.O günden sonra normal dogum hic düşünmedim 🙃Bu cuma planli sezaryen olacağım nasip olursa.Ve evet ortopedi değil beyin cerrahına gitmek gerekiyor.