-anne-oluyorum- İkili testim normal olmasına rağmen bugün detaylıda bu değer BÖyle çıktı. Ense kalınlığı oluyormuş yüzde yüz risk diyemem dedi ama genetik testi yaptırmamı önerdi. Başına gelen var mı?