Edkasit Bende yürüyüş çok işe yarıyordu. Hareketsiz kaldıkça şişiyordu. Bir hafta önce sezaryen doğum yaptım, evden bir hafta çıkma dedi doktor. Evde hareket etmeye çalışıyorum ama hamilelikten çok daha fazla şişti ayaklarım ve bacaklarım. Dışarı çıkıp yürüyebilsem inecek biraz.