Zeyy04
Canım gözünüz aydın. Allah sağlıkla büyütmenizi nasip etsin. Güzel günlerini görün inşaallah. Sizin sadece ventrikül müydü? Tek taraf mı çift mi? Bizde hem böbrek hem ventrikül. İçim rahatlasın diye amniyosentez yaptırıcam. Yoksa gebeliği zehir ederim kendime de çocuğa da her gün ağlıyorum. Doğumdan sonra anlaşılıyor mu iyi olduğu? Mr falan çektiler mi? Kusura bakma çok soru sordum.