İlk gebeliğimde bulantı için metpamid hap kullanmıştım şuan doktor prilam dr verdi tamamen geçirmesede çok hafifletmişti dün ilacım bittiği için yutmadım uyandığımdan beri kusuyorum mahvoldum bu şuruptan var suan elimde kullanan varmı acaba içsem sorun olurmu