Ecosss Merhabalar ben daha yeni hamileyim regli gibi ağrılarım oluyor normal mi bi de yerleşeme kanamam olmadı
Kizilkafaa Ecosss Normal canım, bende regl olacağım sanıyordum. Anormal bir durum gibi geliyordu. Yerleşme kanaması bende de olmadı, o kadar belirsiz olabiliyor bazen. Sağlıkla kucağına al💕
Ecosss Kizilkafaa amin inşallah daha önce başıma boş gebelik gibi olay geldi o yüzden herşeyden çok korkuyorum