mavideniz Ağrısız Doğum yazıyor afiş ve tanıtımlarında ama gerçeğini yaşayan biri anlatsa keşke, ebelerin yaklaşımını ve ortamını. Ben de gebelik takibi aşamasındayım henüz.
Meltem35 Ben 38. Haftada takipteyim. Doğumhaneyi odaları gezdim çok güzel gözüküyor. 3 defa nst için anne uyum odasına çıktım onda bile çok ilgiliydiler. Ama doğumda neler yapılıyor merak ediyorum daha önce orda doğum yapan biri olsa keşke 😂😇
mucizemizibekliyoruzz Meltem35 odalar falan nasıl iyi mi? Geniş mi güzel mi, yeni zaten değil mi odalar falan değil mi?
busraseymenler Meltem35 mavideniz' e katılıyorum, öncelikle kolay doğumlar diliyorum hepimize. Doğum tecrübenizi bizimle paylaşır mısınız sonrasında? :)
Meltem35 Evet yeni, temiz ve güzel banyosu içinde. Ayrıca suit odalar var oturma bölümü olan onların fiyatları farklı. Ben gerek görmediğim için fiyatini sormadım.
mucizemizibekliyoruzz Meltem35 500 tl fark varmış gecelik. Ama gereksiz bence normal standart odalar güzelse
Meltem35 Tabiki paylaşırım. 39 bitecek hala bekliyoruz. 3 günde bir kontrole çağırıyor Emre Bey artık. Çok ilgili gerçekten çok memnunum. Normal doğum istediğim için sürekli takip ederiz bir sıkıntı çıkmadığı sürece 41e kadar bekleyebiliriz dedi. Umarım normal olur çok istiyorum