Kızlar yazmıştım burda suyumun azaldığını kontrollere gittiğimi devlet hastanesinde doktor normal risk yok diye geçiştirdi beni bu gün kendi doktoruma gittiğimde benim için az nasıl böyle birşey söyledi sana dedi salı günü gel eğer hala azalıyorsa sezeryana alıcam dedi her türlü doğumdan çok korkuyorum biz yüksek ihtimalle doğum gerçekleşecek diyoruz çünkü artık çoğalma ihtimali yok 38. Haftayı doldurmuş olacağım şuan boyu kilosu çok iyi ama ben hiç doğuma hazır değilim ya 🙈🙈🙈