aydinaleyna61 Aysegl1602 bugün yapıcam bakalım 3 gün kaldı adetime bakalım bir daha nasip eder Allah inşallah 🙏
seriseri10 aydinaleyna61 ben 6 gün kala yapmıştım erken gebelik testi düşün 6 gün kalasını gösteriyor diye güvenip aldım ama.negarif çıktı meğer hamileymişim aslında sonra adetim geçti 3 gün normal kaset test yapınca çıktı