B-33 Merhaba kızlar mersin su hastanesine giden var mı? Varsa nst ye ücret alıyolar mı bilgisi olan??
Kebelekim B-33 orda herşeye para alıyorlar 🤦🏻♀️ evimin dibinde diye gidiyordum doktorum farklı hastaneye geçince pek uğramadım sonra