21 haftalik hamileyim 8 aylik gibi karnım var. Daha şimdiden cok agirlastim. Kamplarım cok erken başladı. Ilk cocugum tekli hamilelikti. O zaman da göbeğim kocamandi. 41.haftada o kadar spor falan yapmama rağmen ancak doğurdum 😂😂 ilkinde dev bir göbeğim vardı bu sefer daha ne kadar devasa olacak bilmiyorum. O yüzden avantajli bir durum oldugunu düşünmüyorum koca göbekli olmanın.