Gizemehmet Merhabalar 2 gündür karnıma gaz sancısı gibi sancılar griyo belli aralıklarla acaba Doğum sancısı mı bilemedim ama bi 15 dakikaya bi yarım saate şeklinde basına böyle birşey gelen varmı kızlar endişelendim
Miniklerimm Gizemehmet benimde oluyo öyle ara ara 35. Haftadayız. Sizin kaç hafta oldu doğuma yakınsa normal yani bunlar
Miniklerimm Gizemehmet çoğu kişi ishal de dogum belirtisi olabilir diyor. Bi arkadaş kolay doğum için yapılacak bi kaç şey paylaşmış oraya bak istersen. Zamanın gelmiş yani heran gelebilir bebiş.
Miniklerimm Kanama su faln yoksa ağrılarının sıklaşmasını bekle derim. Tabi kanama veya suyun gelirse bekleme hiç 😊