Cnsgkdnz Merhaba 21+2 hamileyim ikili tarama testi temiz çıktı bugün detaylı ultrasona girdim bağırsaklarda parlaklık var bi göstermekte fayda var dediler başınıza geldim hiç 🤔🥺
Aysun09 Cnsgkdnz canım bir şey sorucam ikili test yaptırdıktan sonra 17. Haftalarda kan tahliliyle afp değerine baktılar mı?
hunilimom Cnsgkdnz benim büyük kızım da hem kalp hem bağırsakta parlaklık vardı 25. Hafta da tekrar bakıldı geçmişti anne karnında bebek büyüdükçe geçiyor 🌸