DemirinAnnesiiii ya şöyle bişe adıyamanda perinatolog yok deniyo doktorum da dahil sürekli ama kadın doğum hastanesinde var diye söyleyenler oldu madem var niye sır gibi saklanıyo onu da anlamadım onu da araştırdım randevu asla alınamıyo yani önce bi kadın doğum doktorundan randevu alıp onun yönlendirmesi lazım dendi bugün mesela bakıyorum ona dahi randevu yok biri var biri yok diyo ilginçler yani bilmiyorum 14. Haftamdayım zaten randevu alana kadar detaylıyı kaçırcam