Yesimmm12 Sizce neden kizlar bilen varmı bugün aşırı mide bulantım var ve bebeğim devamli karnimda sertleşiyor
duygucelebi Yesimmm12 o bende de var çok can sıkıcı 38+4 bir iki haftadır ilk zamanlarda olduğu gibi mide bulantım başladı. Ara ara kasılmalar sancılar oluyor ama daha kanala bile yerlesmemis. Bol bol egzersiz yapıyorum umarım haftaya yerleşmiş olur.
Yesimmm12 duygucelebi geçen doktorum yerleşmeye baslamis dedi bugünde karnımın sol tarafına bıçak saplanır gibi ağrı vurdu şimdi geçti ama bel agriyo bı hastaneye gidicem bakalım bişey cikacakmi