Kızlar bugün su gelişi ile gittim doktora suyu normal dedi ama yinede geliyor olabilir dedi ve rahim ağzı 27 ye düşmüş 30 olması lazımmış istirahat et dedi bebek 2 kilo olmuş doğadabilir sıkıntı yapma dedi ama hemde makat pozisyonda duruyor böyle olanlar varmı erken doğum mu olur