bebekrehberi Eflimelodi ben de kğçük valize koydum. Hatta bu kadar ne abartıyorlar falan diyordum iki çantalı insanları görünce, ama küçük valiz doldu bile. Üstelik öyle yedekli falan bile koymadım. Valiz varsa onu kullanın bence
Diloss_14 Ben en kucuk valizime koyucam eşyaları ekstra da anne bebek bakım çantası aldım ama ikisi birden fazla olur sadece valize koyup gidicem