GamzeeeB Kızlar merhaba 37. Haftadayız bebeğimi kucağıma almak istiyorum zaman geçmiyor adeta normal olucak o yüzden sakince bekliyoruz ama doğumu başlatacak bir yöntem varmıdır yada bu haftada olup benim gibi hisseden var mı
esmir GamzeeeB ben 41. haftada doğurdum o da suni sancıyla bebeğin gelceği yoktu sende ne bu acele kız 😂
Deletedmom_1 GamzeeeB 40+2 hâlâ gelmiyor 😬 az önce yerleri sildim belki gelir diye doktorumuz pazartesiye kadar süre verdi gelmezse sezeryan 🥲
GamzeeeB esmir ay bilemiyorum ki çok heyecanlıyım 😬 normalde de sabırsız biriyim ondan sanırım ama kızım hiç bana benzemicek keyfi yerinde belliki 🤣
GamzeeeB Ebruli_dunya merdiven çıkın diyorlar hurma yiyin diyorlar ben şimdilik sadece yürüyüş yapıyorum sancılarım oluyor ama yalancı en fazla 20 dk sürüyor