Ayalya Dün doktorum kanala girmiş bebek istersen normal istemezseniz cumartesi sezeryan alalım dedi bende normal den yanayım kızım olacak bu günler de doğum başlar dedi bende bekleyim diyorum sizinde fikirleriniz alayım
mucizemizibekliyoruzz Ayalya bekleyin tabi ki. Normal doğum yapın mümkünse. Neden sezeryan yapasınız ki? Hem daha sağlıklı normal doğum hem de çabuk toparlanırsınız
Tugba6336 Ayalya bugün benimde dr suni sancı ile Doğum dedi korkuyorum. Suni sanci hakkında ne düşünüyorsunuz
ElifKarata Ayalya canm normal doğum için herşey uygunsa normal en sağlıklısı tabiki insallah bizlerede nasip olur hayrlısıyla kucağına al bebişini insallah