Prima kullanıyordum her geçen gün zam geliyordu molfix geçtim onu da beğenmedim şimdi bimde bez var arkadaşım ondan almış çok iyiymiş denedim bir kaç kere gerçekten güzeller ıslak mendil olarakta yine bimdekini kullanıyorum en ıslak olanı o çünkü diğerleri çok kuru geliyor bana