Minnosanne5 18 haftalik hamileyim surekli kasıklarimda agri oluyor rahmimde baski agri oluyor doktors her sordugumda normaldir diyor ama ben kafama takiyorum bu agrinin devamli olmasi normalmi yasayan varmi ?
Mrvekra Minnosanne5 canım Bende şuan 26 haftalık hamileyim rahmimde batma baskı oluyor Ilk gebelikse hormonlardan dolayı olabiliyor bebek büyüyor o yüzden sitres yapma 🤗
Aslan02 Minnosanne5 ben hamile oldugumu öğrendiğimden belli ara ara yasıyorum canım cok normal bebek büyüyo rahim genisliyo😍