Anneler sorum olacak size, olayı nasıl yazmam gerektiğini bilmiyorum o yüzden bu etiketi seçtim. Bilen birisi yardım etsin lütfen. 2019 Aralık sonunda evlendim 2020 mart ayında 114 TL gss prim borcum çıktı. Bide üstüne gecikme zammı eklemişler 48 TL. Toplam 162 TL oldu. Sgk kurumuna gitsem itiraz etsem silerler mi? Sonuçta evliydim. Eşimden yararlanmam gerekirken neden bu borç çıktı.